Wednesday 30 October 2013

First day as a blogger

Salam dan Good day

Kepada pembaca blog aku (kalau ade yang bacelah), tujuan utama aku menulis blog ini memang banyak.. tapi antara yang paling utama ialah untuk mencari saham dunia dan saham akhirat. Bahase rojak @ kg akan diguna selalu sekiranya ade salah silap mohon maafkan dan sila komen untuk diperbetulkan...

Sekarang nih macam-macam dalam kepale aku... sementara nak menunggu test Fluid 1 jam 8 mlm nih aku buat la blog nih. Banyak mende dalam pale aku nih yang aku plan nak buat ...so better aku listkan ler...

Sebelum tu, pendapat aku berkenaan dengan blog ni adelah blog ini seolah-olah macam diari tapi diari yang boleh dibace semua org... kalu diari biasenye org len takleh bace unless kalau ade org curi laaa ataupun tuan punye badan gatal2 nak sh org lain bace...ok, listnya begini
1. PhD proposal
2. Workbook for Fluid mechanics 1 ( Ade 3 chapter lagi)- Hujung novemeber dah due..haru2 nanti marah CEO
3. CNC buatan sendiri tapi pakai fakulti punye barang...huhhu...bukan utk kegunaaan peribadi ok
4. Kelas tuisyen SPM (nak kene ganti)
5. Homestay nak kene kemas 2 and 8 october (2013) ade org nak sewa
6. Nak buat renovation homestay..nak buat dapur...kene kuar duit KWSP lagi
7. Tande quiz, test bebudak nih....(Fluid diploma/CFD/Fluid degree/ Lab fluid)...banyak tuh
8. Repair soalan exam.(kacang je nih)
9. Tunggu dr mus bagi respon pasal paper kene reject 2 kali... 2 kali beb...rase nak giveup pon ade..
10. Buat code particle flow dalam circular driven cavity / recent banyak pade magneto effect...plik gak dalam fluid pon ade magnet effect...tapi ramai org buat... nak kene study lah sikit baru ade recent/ cutting edge dalam paper
11. Buat paper trapezoid lid driven cavity / deep ellipse cavity...Data dari 2011 lagi tapi paper tak buat2 lagi...memang perish lah... Publish Or Perish... bak kate org akedemik.
12. Hantar anak cucuk 6 bulan... haru lagi.... esok dah la ade kelas/ ade presentation... confirm jam 11 baru smp..tapi kerja pensyarah flexible ok..harap2 anak comey aku tu tak demam+melallak pas cucuk
13. MHP..tak tau la ape progress... mesin pon takleh jalan..compressor centralised out plop..
14. Nak kene amik compressor dari JP nanti nak pakai mesin milling...
15. Nak kene extract data berkenaan Lect FKM punya teaching..
... dan banyak lagi... nak2 aku nih jenis pelupe...
Huh.. banyak..ingat keje pensyarah ni senang ker? susah ok......oklah, nanti aku sambung len kali...

Wassalam

1 comment:

  1. Congratulation for the great post. Those who come to read your Information will find lots of helpful and informative tips. Machining Services Perth

    ReplyDelete