Sunday 3 November 2013

PAHANG MENANG !!!!! EDISI PIALA MALAYSIA 2013

Seperti yang aku jangka, PAHANG menang melawan kelantan edisi PIALA MALAYSIA 2013. Satu-satunya gol yang dihasilkan di dalam perlawanan tersebut hadir setelah masa perlawanan masuk ke separuh masa kedua oleh pemain import pahang yang berumur 23 tahun dari ARGENTINA, Matias Conti.

Tahniah PAHANG... lepas 21 tahun kemarau Piala Malaysia.... Bangkitlah PAHANG... antara sebab-sebab Kelantan kalah mungkin OBINNA (pertahanan import kelantan) yang tidak dapat turun sebab kad kuning yang kedua selepas semi kedua lawan ATM. Kesian kelantan, takpe... jangan sedih sebab kelantan dah banyak  menang piala... Kasi can la kat pahang...

Sumber : Youtube

Tahniah DOLLAH SALLEH & ZAINAL ABIDIN HASSAN sebab bawak team PAHANG menang... Aku pon ade jugak ade kat stadium semalam....STADIUM ASTRO....hahaha.. sorak dari rumah je lah... mane de pernah pergi stadium... seingat aku tak pernah masuk pon stadium darul makmur tu...

Yang bestnya semalam, punyela selok bersorak... sampai nak terlondeh kain pelikat aku melompat sebab celebrate gol ni punye pasal lah... Nasib baik tak terlondeh habis, kalau tak...haru..haru... nasib baik keluarge aku tak nampak...huhuhuhu...

HOGOH PAHANG HOGOH !!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment